Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6233
Название: | Освіта як джерело інтелектуальних інновацій в умовах конвергенції інформаційних технологій |
Авторы: | Єрмакова, С.С. |
Ключевые слова: | освіта конвергенція інформаційні технології |
Дата публикации: | 2016 |
Краткий осмотр (реферат): | Процес проектування педагогічних систем значною мірою пов’язаний з дослідженням і моделюванням статики і динаміки діяльності і взаємодії їх суттєвих складових. Сукупність цих моделей і моделей впровадження, оцінювання та управління навчально-виховним процесом утворює систему моделей навчально-виховного процесу, яка одночасно є системою моделей педагогічної системи, завдяки якій і в межах якої цей процес здійснюється. Саме тому освітнє середовище доцільно розглядати відносно педагогічних систем або їх цілеспрямованих сукупностей, чи відносно до закладу освіти або їх комплексів. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6233 |
Располагается в коллекциях: | 2016р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСВІТА ЯК ДЖЕРЕЛО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИ.pdf | основна стаття | 492,44 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.