Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5763
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хропот, С.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-20T07:33:42Z | - |
dc.date.available | 2018-04-20T07:33:42Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5763 | - |
dc.description.abstract | Сучасний рівень розвитку науки і техніки потребує нових підходів до організації і здійснення навчального процесу у вищих навчальних закладах (ВНЗ). Ми переживаємо епоху бурхливої і швидкоплинної видозміни наукових поглядів, технологічних регламентів, виробничих підходів, інструментального та інформаційного забезпечення ... виконання конкретних виробничих операцій. | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | розвиток науки | uk_UA |
dc.subject | наукові погляди | uk_UA |
dc.subject | вищі навчальні заклади | uk_UA |
dc.title | До питання про нову парадигму навчального процесу | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2014р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
До питання про нову парадигму навчального процесу.pdf | основна стаття | 4,57 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.