Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5584
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самойлова, А.М. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-05T08:16:30Z | - |
dc.date.available | 2018-04-05T08:16:30Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5584 | - |
dc.description.abstract | Особенностью архитектурного образования является его многокомпонентность, обусловленная спецификой сферы деятельности специалиста и многофункциональностью разрабатываемых объектов. | uk_UA |
dc.subject | архитекторы | uk_UA |
dc.subject | психологический аспект | uk_UA |
dc.subject | архитектурное образование | uk_UA |
dc.title | Психологический аспект деятельности будущих архитекторов. | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2012р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологический аспект деятельности будущих архитекторов.pdf | основная статья | 1,64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.