Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4554
Titel: Типологізація методів прогнозування обсягів збуту продукції підприємств за ступенем формалізації
Autoren: Педько, І.А.
Stichwörter: типологізація
методи прогнозування
обсяги збуту продукції
підприємства
Erscheinungsdatum: 2015
Herausgeber: Актуальні проблеми економіки та фінансів: IV Міжнар. наук.-практ. конф., 30 листопада.: тези доповід. — Київ-Санкт-Петербург-Відень: Фінансово-економічна наукова рада
Serie/Report Nr.: ;с.57-59
Zusammenfassung: Під методом прогнозування розуміють прийоми і способи, за допомогою яких на основі аналізу ретроспективних даних (даного періоду передісторії), екзогенних (внутрішніх) і ендогенних (зовнішніх) зв'язків прогнозованого об'єкта можна одержати інформацію про можливий його стан у майбутньому.У цей час налічується більше 150 методів, які відрізняються складністю, ступенем формалізації, інструментарієм, часом попередження.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4554
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Типологізація методів прогнозування обсягів збуту продукції...pdfОсновна стаття215,91 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.