Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4549
Назва: Імітаційні моделі в системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетону
Автори: Педько, І.А.
Ключові слова: імітаційні моделі
система маркетингової інформації
підприємства - виробники бетону
Дата публікації: 2015
Видавництво: Формування інноваційних економічних систем: фінансове забезпечення, комерціалізація інтелектуальної власності, кооперація науки і бізнесу: VI Міжнар. наук.-практ. конф., 15-17 квітня: тези доповід. — Дніпропетровськ: Національний гірничий університет, — Д.: НГУ
Серія/номер: ;с.151-153
Короткий огляд (реферат): Діяльність підприємств-виробників бетону та залізобетонних виробів пов’язана з різноманітними економічними ризиками. Виробнича діяльність цих підприємств залежить від багатьох факторів: попиту на будівельні матеріали; попиту на житло; цін на паливні матеріали та сировину тощо. Маркетингова діяльність підприємств-виробників бетону та залізобетонних виробів в таких умовах має бути спрямована на виявлення, передбачення та зниження ризиків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4549
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Імітаційні моделі в системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетону.pdfОсновна стаття206,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.