Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3824
Назва: | Принцип індивідуалізації навчання у практиці художньої підготовки майбутніх архітекторів |
Автори: | Карпова, С.М. |
Ключові слова: | індивідуалізація навчання в архітектурних вузах ефективність навчально виховного процесу художньої підготовки |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського– Серія : Педагогіка. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського |
Серія/номер: | №3-4;с.83-87 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається педагогічна проблема індивідуалізації навчання в архітектурних вузах. Наводиться характеристика індивідуалізації навчання як одного з методичних шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу художньої підготовки в системі архітектурної освіти; описується досвід індивідуалізації підготовки фахівців архітектурного вузу при вивченні дисциплін художнього циклу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3824 |
Розташовується у зібраннях: | Стаття в журналі |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Принцип індивідуалізації навчання у практиці...pdf | Основна стаття | 5,8 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.