Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3824
Название: | Принцип індивідуалізації навчання у практиці художньої підготовки майбутніх архітекторів |
Авторы: | Карпова, С.М. |
Ключевые слова: | індивідуалізація навчання в архітектурних вузах ефективність навчально виховного процесу художньої підготовки |
Дата публикации: | 2011 |
Издательство: | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського– Серія : Педагогіка. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського |
Серия/номер: | №3-4;с.83-87 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядається педагогічна проблема індивідуалізації навчання в архітектурних вузах. Наводиться характеристика індивідуалізації навчання як одного з методичних шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу художньої підготовки в системі архітектурної освіти; описується досвід індивідуалізації підготовки фахівців архітектурного вузу при вивченні дисциплін художнього циклу. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3824 |
Располагается в коллекциях: | Стаття в журналі |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Принцип індивідуалізації навчання у практиці...pdf | Основна стаття | 5,8 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.