Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2897
Назва: Маркетинг в стандартах якості будівельної бізнес-організації
Автори: Ширяєва, Н.Ю.
Ключові слова: маркетинг
якість
стандарт
бізнес-процес
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Аналізується важливість сприйняття маркетингової філософії всім персоналом та розкриваються чинники, що впливають на реальність позитивного зв’язку маркетингової діяльності та конгруентної філософії ІСО в будівельних бізнес-організаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2897
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГ В СТАНДАРТАХ ЯКОСТІ БУДІВЕЛЬНОЇ БІЗНЕС-ОРГАНІЗАЦІЇ.pdfОсновна стаття158,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.