Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБородюк, А.Ю.-
dc.contributor.authorАжаман, І.А.-
dc.date.accessioned2017-08-08T12:17:51Z-
dc.date.available2017-08-08T12:17:51Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2883-
dc.description.abstractВ статті розкриваються загальні підходи до визначення шляхів удосконалення маркетингових комунікацій будівельного підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectудосконаленняuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectмаркетингові інноваціїuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій підприємтсва "Інтертрансбуд"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА «ІНТЕРТРАНСБУД».pdfОсновна стаття188,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.