Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2871
Titel: Напрями вдосконалення бренд-менеджменту у будівельній галузі
Autoren: Ширяєва, Н.Ю.
Stichwörter: бренд
менеджмент
маркетинг
будівництво
Erscheinungsdatum: 2014
Zusammenfassung: Проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід теоретико-методичних основ щодо сутності бренду; визначені напрямки якісного зростання управління брендом на вітчизняному ринку будівництва.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2871
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ У БУДІВЕЛЬНІЙ ГАЛУЗІ.pdfОсновна стаття178,1 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.