Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2867
Назва: Маркетингове інформаційне забезпечення розвитку промислового та цивільного будівництва в сільській місцевості
Автори: Ажаман, І.А.
Ключові слова: промислове будівництво
цивільне будівництво
сільська місцевість
інформаційне забезпечення
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): В статті визначені особливості, які необхідно враховувати при формуванні системи маркетингового інформаційного забезпечення розвитку будівництва на селі. В якості практичного кроку реалізації маркетингового інформаційного забезпечення розвитку будівництва на селі запропоновано формування спеціалізованих інформаційно-консультаційних центрів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2867
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ....PDFОсновна стаття178,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.