Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурносенко, Л.В.-
dc.contributor.authorЧашуріна, О.І.-
dc.date.accessioned2017-07-31T08:24:24Z-
dc.date.available2017-07-31T08:24:24Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2828-
dc.description.abstractВ статті розглядаються теоретичні і методичні підходи до маркетингового управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингові підходиuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectбудівельні підприємстваuk_UA
dc.titleМаркетингові підходи в управлінні конкурентоспроможністю будіельних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2012р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ В УПРАВЛІННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ.pdfОсновна стаття169,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.