Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11105
Назва: Сучасні тенденції маркетингу в управлінні проєктами
Автори: Новак, Д.О.
Калінінська, А.В.
Сакун, Г.О.
Ключові слова: сучасні тенденції маркетинингу
управління прєктами
платоспроможності населення
ефективне впровадження
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 24;659-663
Короткий огляд (реферат): Сучасні економічні умови, обумовлені воєнним станом, характеризуються високим рівнем ринкових ризиків, посиленою конкуренцією та зниженням платоспроможності населення, що призводить до скорочення прибутків підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11105
Розташовується у зібраннях:УП 2024р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасні тенденції маркетингу в управл....pdf481,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.