Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11082
Название: Маркетинговий протенціал: використання в управлінні проєктами
Авторы: Окландер, Т.О.
Саламаха, П.І.
Ключевые слова: управління проєктами
маркетинговий потенціал
забеспечення комунікації
підвищення конкурентоспроможності
Дата публикации: 2024
Издательство: Одеса, ОДАБА
Серия/номер: 24;663-666
Краткий осмотр (реферат): Управління проєктами стало однією з ключових дисциплін в сучасному бізнесі, і його інтеграція з маркетинговими стратегіями має вирішальне значення для успішної реалізації проєктів. Маркетинг у сфері управління проєктами спрямований на забеспечення правильної комунікації зі стейкхолдерами, створення додаткової ...
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11082
Располагается в коллекциях:УП 2024р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетинговий потенціал використання ....pdf427,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.