Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11082
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.contributor.authorСаламаха, П.І.-
dc.date.accessioned2024-12-27T07:59:40Z-
dc.date.available2024-12-27T07:59:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11082-
dc.description.abstractУправління проєктами стало однією з ключових дисциплін в сучасному бізнесі, і його інтеграція з маркетинговими стратегіями має вирішальне значення для успішної реалізації проєктів. Маркетинг у сфері управління проєктами спрямований на забеспечення правильної комунікації зі стейкхолдерами, створення додаткової ...uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries24;663-666-
dc.subjectуправління проєктамиuk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectзабеспечення комунікаціїuk_UA
dc.subjectпідвищення конкурентоспроможностіuk_UA
dc.titleМаркетинговий протенціал: використання в управлінні проєктамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:УП 2024р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинговий потенціал використання ....pdf427,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.