Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11080
Назва: Інтернет -маркетинг як інструмент просування та реалізація проєкту
Автори: Смокова, А.О.
Яцкевич, І.В.
Ключові слова: проєктна діяльність
інтернет-маркетинг
соціальні мережі
реалізація проєкту
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 24;674-679
Короткий огляд (реферат): Проєктна діяльність -це конструктивна і продуктивна діяльність особистості, спрямована на розв'язання життєво значущої проблеми і досягнення певного унікального кінцевого продукту яку неможливо реалізувати без особливої системи управління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11080
Розташовується у зібраннях:УП 2024р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтернет-маркетинг як інструмент просуван....pdf452,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.