Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11080
Название: Інтернет -маркетинг як інструмент просування та реалізація проєкту
Авторы: Смокова, А.О.
Яцкевич, І.В.
Ключевые слова: проєктна діяльність
інтернет-маркетинг
соціальні мережі
реалізація проєкту
Дата публикации: 2024
Издательство: Одеса, ОДАБА
Серия/номер: 24;674-679
Краткий осмотр (реферат): Проєктна діяльність -це конструктивна і продуктивна діяльність особистості, спрямована на розв'язання життєво значущої проблеми і досягнення певного унікального кінцевого продукту яку неможливо реалізувати без особливої системи управління.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11080
Располагается в коллекциях:УП 2024р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Інтернет-маркетинг як інструмент просуван....pdf452,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.