Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10846
Назва: | Дистанційна форма навчання у вищій інженерній освіті: особливості, виклики, алгоритми |
Автори: | Рубцова, Ю.О. Котикова, М.В. |
Ключові слова: | дистанційне навчання функціонування освітнього процесу реформування освітньої системи науково-педагогічні працівники |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеса, ОДАБА |
Серія/номер: | ;155-156 |
Короткий огляд (реферат): | До 2020 року дистанційне навчання формувалося окремою, камерною формою, зазвичай, для дорослих людей або здобувачів освіти, які прагнули поглибити та покращити свої знання й уміння у певній галузі освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10846 |
Розташовується у зібраннях: | УЯПФ 2024р |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дистанційна форма навчання у вищій інж....pdf | 475,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.