Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10646
Title: Бренд-менеджмент в управлінні проектами
Authors: Бойко, В.Г.
Пічкур, Ю.О.
Сакун, Г.О.
Keywords: бредінг, формування
системний підхід
взаємодія брендуз покупцями
контроль усіх комунікацій
Issue Date: 2023
Publisher: Одеса, ОДАБА
Series/Report no.: ;93-95
Abstract: Бредінг- це ситемний процес, який втілюється у всі сфери присутності брендового активу проекту. Неможливо ефективно вибудовувати бренд проекту, акцентуючи якусь одну сферу брендових інтеграцій. Тільки збалансована політика розвитку сприяє формуванню висококонкурентної брендової пропозиції проекту.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10646
Appears in Collections:УП 2023р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бренд-менеджмент в управлінні проект....pdf598,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.