Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасиленко, О.Б.-
dc.contributor.authorАрабаджи, В.Є.-
dc.date.accessioned2024-03-18T08:50:51Z-
dc.date.available2024-03-18T08:50:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10540-
dc.description.abstractВ даній статті розглядаються основні принципи формування архітектури дошкільних установ на прикладі світового досвіду. Актуальність статті полягає в тому, як впливає оточуюче середовище на здоровий розвиток дитини та його світосприйняття, культури почуття естетики та смаку в умовах сучасного часу.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries;81-90-
dc.subjectдошкільна установаuk_UA
dc.subjectсучасна архітектураuk_UA
dc.subjectпринципи формування, досвідuk_UA
dc.subjectрозвиток чутливості та естетикиuk_UA
dc.titleПринципи формування архітектури дошкільних установ на прикладі світового досвідуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сборник ПТИАУ №22

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Приципи формування архітектури дошкільних....pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.