Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10327
Назва: | Зовнішня форма і внутрішній зміст навчального процесу |
Автори: | Хропот, С.Г. |
Ключові слова: | навчальний процес науково-технічний розвиток аспекти авторського бачення набуття фахових компетентностей |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Одеса, ОДАБА |
Серія/номер: | 23;с.194-195 |
Короткий огляд (реферат): | Навчальний процес передбачає,протягом нормативно встановлених строків, набуття здобувачем обумовленої суми знань, вмінь і навичок. Ключовим тут є саме набуття,а не передача, оскільки в який спосіб це буде реалізоване є похідним від кількісних і якісних характеристик. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10327 |
Розташовується у зібраннях: | 2023р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зовнішня форма і внутрішній зміст.pdf | 494,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.