Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChaenkova, O.K.-
dc.date.accessioned2023-01-12T08:38:29Z-
dc.date.available2023-01-12T08:38:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10083-
dc.description.abstractIntegration of higher education in Ukraine info worldwide educational space presupposes admission of foreign students. The majority of foreign students come from Turkmenistan. Azerbaijan. Morocco.Iraq. Turkey.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries22;c.262-
dc.subjectintegrationuk_UA
dc.subjectmoodle as innovativeuk_UA
dc.subjectlanguage educationuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.titleMoodle as innovative tool in english language teaching for foreign studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moodle as innvative tool in english.pdf180,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.