Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9237
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барабаш, Т.І. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-29T07:22:58Z | - |
dc.date.available | 2021-06-29T07:22:58Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | с.11 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9237 | - |
dc.description.abstract | Принцип значущості і доповнюючий його принцип репрезентативності вказують при складанні тестових завдань на необхідність включення найбільш важливих елементів знань, повноти і достатності вмісту в них основних компонентів дисципліни [2, с.20]. Основні елементи знань називаються також структурними елементами. | uk_UA |
dc.publisher | УЯПФ 2021р. | uk_UA |
dc.subject | тестові завдання | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | принципи | uk_UA |
dc.title | Принципи складання тестових завдань для навчання і контролю | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2021р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Принципи складання тестових завдань для навчання і контролю.pdf | 445,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.