Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9191
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBykova, S.-
dc.contributor.authorVerjbickaia, P.-
dc.date.accessioned2021-06-01T08:34:54Z-
dc.date.available2021-06-01T08:34:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationс.90uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9191-
dc.description.abstractCurrently, in order to expand the range of opportunities for creative and cognitive abilities of students, it is necessary to change the format of perception of the goal and reality as such. To do this, you can turn to the game as a format that creates an interesting and competitive environment for the student. Games are a specific space-time format with some settings within which the action takes place.uk_UA
dc.publisherУЯПФ 2021р.uk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectcreative and cognitive abilitiesuk_UA
dc.titleThe game as a perception format for a competitive environment between studentsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The game as a perception format for a competitive environment between students.pdf445,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.