Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалаган, Л.В.-
dc.contributor.authorСтепанюк, Г.М.-
dc.date.accessioned2020-09-04T08:40:28Z-
dc.date.available2020-09-04T08:40:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.23-24uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8883-
dc.description.abstractНавчання мови як іноземної у вищій школі – це тривалий багатокомпонентний процес, що складається з цілої низки взаємопов’язаних між собою елементів: засвоєння лексики, вивчення граматики та синтаксису, опанування усіх видів мовленнєвої діяльності. Усі перелічені види роботи потребують обов’язкового моніторингу знань з боку викладача-словесника у вигляді попереднього (стартового), поточного, рубіжного та підсумкового контролю знань.uk_UA
dc.publisherУправління якістю підготовки фахівців, 2020р.uk_UA
dc.subjectконтроль знаньuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.titleЕкспрес-контоль як різновид поточного контолю знань іноземних студентів з мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.