Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8808
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЄресько, О.Г.-
dc.date.accessioned2020-08-28T09:11:59Z-
dc.date.available2020-08-28T09:11:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.18uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8808-
dc.description.abstractПогіршення якості та ефективності навчання - це важлива проблема сьогодні. Одним із чинників, від яких залежить поліпшення ситуації, є стосунки між студентом і викладачем. Під час навчання для студентів дуже важливе ставлення до них викладачів. Педагог повинен уважно вислуховувати питання і пропозиції, відповідати на них, цікавитись думкою студентів, радитись з ними, скеровувати зусилля у правильному напрямку, робити коректні зауваження та обов’язково схвалювати зацікавленість та ініціативу.uk_UA
dc.publisherУправління якістю підготовки фахівців, 2020р.uk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.titleВплив міжособистісного спілкування на якість та ефективність навчанняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:2020р.



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.