Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8791
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄрмакова, С.С.-
dc.contributor.authorГординська, Я.П.-
dc.date.accessioned2020-08-26T10:16:28Z-
dc.date.available2020-08-26T10:16:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.261uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8791-
dc.description.abstractВ умовах інформатизації освіти закономірності процесу професійної підготовки майбутніх фахівців визначає інформаційна дидактика. Як сучасна галузь педагогічної науки, вона відображає основні питання організації освіти особистості, що живе за законами інформаційного суспільства, розкриває сутність процесу навчання, зміст освіти, інноваційні методи, засоби, технології, форми організації навчання, засновані на використанні інформаційних і комунікаційних технологій.uk_UA
dc.publisherТези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академіїuk_UA
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.subjectінформатизаціяuk_UA
dc.titleОснови проектування нової інформативної освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Основи проектування нової інформативної освіти.pdf249,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.