Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8791
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єрмакова, С.С. | - |
dc.contributor.author | Гординська, Я.П. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-26T10:16:28Z | - |
dc.date.available | 2020-08-26T10:16:28Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | с.261 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8791 | - |
dc.description.abstract | В умовах інформатизації освіти закономірності процесу професійної підготовки майбутніх фахівців визначає інформаційна дидактика. Як сучасна галузь педагогічної науки, вона відображає основні питання організації освіти особистості, що живе за законами інформаційного суспільства, розкриває сутність процесу навчання, зміст освіти, інноваційні методи, засоби, технології, форми організації навчання, засновані на використанні інформаційних і комунікаційних технологій. | uk_UA |
dc.publisher | Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії | uk_UA |
dc.subject | проектування | uk_UA |
dc.subject | інформатизація | uk_UA |
dc.title | Основи проектування нової інформативної освіти | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Основи проектування нової інформативної освіти.pdf | 249,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.