Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8328
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Перепелиця, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-23T10:45:48Z | - |
dc.date.available | 2020-01-23T10:45:48Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | с.68-72 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8328 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито основні компоненти механізму системи роботи адаптації дітей молодшого шкільного віку. Висловлено думку, що завданням для сучасного вчителя є вміння запобігати дезадаптації учня. Стаття адресована науковим і практичним працівникам, які займаються проблемами адаптації дітей молодшого шкільного віку. | uk_UA |
dc.publisher | Науковий вісник. Миколаїв, 2014 | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | структура та механізм | uk_UA |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk_UA |
dc.subject | пристосування | uk_UA |
dc.subject | міра | uk_UA |
dc.subject | середовище | uk_UA |
dc.title | Структура та механізм роботи адаптаційного процесу молодшого шкільного віку. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Стаття в журналі |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Структура та механізм роботи адаптаційного процесу молодшого шкільного віку.pdf | 53,21 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.