Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8314
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерепелиця, О.В.-
dc.date.accessioned2020-01-20T09:26:05Z-
dc.date.available2020-01-20T09:26:05Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationс.90-94uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8314-
dc.description.abstractВ данной статье поданы теоретические модели развития творческих способностей младших школьников во внешкольных учебных заведениях. Статья адресована практическим научным работникам, которые во внешкольных учебных заведениях. Статья адресована практическим научным работникам, которые занимаются проблемой творческих способностей младшего школьного возраста.uk_UA
dc.publisherНауковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О. Сухомлинськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТом 1, випуск 34;-
dc.subjectтворчі здібностіuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectрозвиток особистостіuk_UA
dc.titleТеоретичні моделі розвитку творчих здібостей молодших школярів у позашкільних навчальних закладахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.