Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8312
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Перепелиця, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-20T08:50:45Z | - |
dc.date.available | 2020-01-20T08:50:45Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8312 | - |
dc.description.abstract | Розглядаючи процес формування творчих здібностей молодших школярів у позашкільних навчальних закладах засобами образотворчого мистецтва ми виділили в ньому наступні основні структурні елементи: мета, завдання, зміст, методика роботи (методи, форми), моніторинг. | uk_UA |
dc.publisher | Современные научные достижения. XVI Международная научно-практическая конференция. Горловка, 2011. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;с.39-41 | - |
dc.subject | методичне забезпечення | uk_UA |
dc.subject | системність | uk_UA |
dc.subject | творчі здібності | uk_UA |
dc.title | Модель формування творчих здібностей молодших школярів у позашкільних навчальних закладах засобами образотворчого мистецтва. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Модель формування творчих здібностей молодших школярів у позашкільних навчальних закладах.pdf | 28,37 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.