Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8082
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бредньова, В.П. | - |
dc.contributor.author | Смичковська, О.М. | - |
dc.contributor.author | Прохорец, І.М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-05T19:32:59Z | - |
dc.date.available | 2019-09-05T19:32:59Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8082 | - |
dc.description.abstract | В роботі розглядаються питання удосконалення та підвищення ефективності викладання графічних дисциплін у навчанні студентів першого-другого курсів архітектурних і художніх спеціальностей. На основі багаторічного власного досвіду викладання і за допомогою порівняльного аналізу експериментальних даних зазначені проблеми і підкреслені позитивні форми інтегративного інноваційного підходу до змісту сучасної графічної освіти. Відмічається також, що графічні дисципліни сприяють оволодінню навиками сучасної архітектурно-художньої графіки, формуванню художньої інтуїції та графічної культури, а також уподобань майбутніх випускників закладів вищої освіти (ЗВО) і лежать у площині виховання загальної духовності особистості | uk_UA |
dc.publisher | Причорноморський науково-дослідницький інститут економіки та інновацій "ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | вип.11, том 1;с.53-55 | - |
dc.subject | графічні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | моніторинг якості навчання | uk_UA |
dc.subject | інноваційний підхід | uk_UA |
dc.subject | студенти архітектурних і художніх спеціальностей | uk_UA |
dc.subject | графічна культура | uk_UA |
dc.title | До питання підвищення якості викладання графічних дисциплін студентам молодших курсів архітектурних і художніх спеціальностей | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Стаття в журналі |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДО ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ГРАФІЧНИХ....pdf | 665,92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.