Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, А.Є.-
dc.contributor.authorМісько, Є.М.-
dc.date.accessioned2019-08-06T08:26:49Z-
dc.date.available2019-08-06T08:26:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7838-
dc.description.abstractПри створенні повної просторової моделі руху транспортного засобудля аналізу стійкості та керованості,окрім основних параметрів та моделей необхідна модель роботи підвіски транспортного засобу з урахуванням сприймаємих нерівностей від дорожнього полотна. При наїзді на дорожню нерівність колесами передньої вісі автомобіля, пружний та демпфуючий елементи підвіски поглинає частину енергії, а інша частина енергії передається на кузов, поки всю енергію не поглине демпфуючий елемент. При цьому центр мас мав би виконати простий ідеальний рух вертикального переміщення центра мас відносно задньої вісі. Але наявність різниці в жорсткості передньої та задньої підвіски, а також не пропорційне положення центра мас призводить до появи складного руху центра мас автомобіля з обертанням в поперечній вісі та вертикальним переміщенням, що відповідає реальній системі з двома ступенями свободи. Данну систему аналітично описати можливо, але аналітично розв’язати не можливо.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectідентифікація системи коливаньuk_UA
dc.subjectпідвіска транспортного засобаuk_UA
dc.titleДо питання ідентифікації системи коливань підвіски транспортного засобаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
До питання ідентифікації систем коливань підвіски транспортного засоба.pdfОсновна стаття981,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.