Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7729
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Григор'єва, В.Б. | - |
dc.contributor.author | Споденюк, С.І. | - |
dc.contributor.author | Поронік, Е.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T07:33:08Z | - |
dc.date.available | 2019-07-04T07:33:08Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7729 | - |
dc.description.abstract | Переорієнтація сучасної вищої освіти на європейські стандарти вимагає аналізу традиційної методики навчання майбутніх архітекторів і підвищення якості освітянських послуг в цілому. | uk_UA |
dc.subject | архітектурна освіта | uk_UA |
dc.subject | художня композиція | uk_UA |
dc.subject | образотворча підготовка | uk_UA |
dc.subject | компоненти процесу навчання | uk_UA |
dc.title | Процес навчання художньої композиції в архітектурній освіті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Сборник ПТИАУ №19 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Процес навчання художньої композиції...pdf | Стаття | 363,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.