Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7669
Название: | Ідеї та функції кейс-методу |
Авторы: | Коробко, О.О. Вировой, В.М. |
Ключевые слова: | технонаука Кейс-метод |
Дата публикации: | 2019 |
Серия/номер: | Ч.1; |
Краткий осмотр (реферат): | На сьогоднішній день будь-яка освітня технологія має ініціювати прагнення студентів самостійно організовувати процес засвоєння матеріалу, мотивувати до діяльності, передбачати організацію взаємодії груп та, особливо, пізнавальну дію в кількох наукових областях, що є відображенням поняття «технонаука» [1]. Це поняття базується на між- та трансдисциплінарних зв’язках, об’єднуючи ключові напрямки науково-технічного прогресу (технологічні, інформаційні, біологічні, когнітивні), що дозволяє по-новому поглянути на процес придбання знань. Одним з активних професійно-орієнтованих методів вивчення дисциплін є технологія case-study (кейс-метод). Кейс-метод (метод конкретних ситуацій, ситуаційна методика) відноситься до неігрових імітаційних активних методів навчання, сутністю якого є аналіз ситуації (case), що виникає при конкретному положенні справ та вимагає розробки практичного рішення з обґрунтуванням найкращого вибору в контексті поставленої проблеми [2]. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7669 |
Располагается в коллекциях: | 2019р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІДЕЇ ТА ФУНКЦІЇ КЕЙС-МЕТОДУ (pdf.io).pdf | Стаття | 45,35 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.