Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОгороднійчук, І.А.-
dc.date.accessioned2019-04-22T07:34:21Z-
dc.date.available2019-04-22T07:34:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7491-
dc.description.abstractЗастосування у професійній підготовці майбутніх інженерів активних методів навчання надає професійної спрямованості та цілісного уявлення студентів про майбутню діяльність, накопичує в них як предметно-професійний, так і правовий досвід, у тому числі досвід прийняття індивідуальних і колективних рішень, розвиває ділове етичне мислення, а також активізує навчальну діяльність, формує пізнавальну мотивацію, що сприяє формуванню правової компетентності майбутніх інженерів.Отже, активні методи навчання дають змогу формувати знання, вміння самостійної роботи, професійні вміння і навички студентів шляхом залучення їх до інтенсивної пізнавальної діяльності. Завдання педагога зводиться до того, щоб створити оптимальні умови надання максимальної допомоги студентам в їхній майбутній роботі за спеціальністю.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ.2;-
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectінженериuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.titleАктивні методи навчання у професійній підготовці інженерівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ.pdfСтаття366,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.