Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7257
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХомін, Л.В.-
dc.contributor.authorБурлака, Ю.С.-
dc.contributor.authorАжаман, І.А.-
dc.date.accessioned2018-11-12T09:25:48Z-
dc.date.available2018-11-12T09:25:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7257-
dc.description.abstractВ статті визначається сутність та значення стратегічного аналізу підприємства.uk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectобєкти аналізуuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectвнутрішнє середовищеuk_UA
dc.subjectетапи стратегічного аналізуuk_UA
dc.titleСтратегічний аналіз середовища підприємстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стратегічний аналіз середовища підприємства.pdfСтаття3,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.