Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7253
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛобачева, М.В.-
dc.contributor.authorСахацький, М.П.-
dc.date.accessioned2018-11-12T09:07:41Z-
dc.date.available2018-11-12T09:07:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7253-
dc.description.abstractВ статі розкриваються теорія організації мережевого маркетингу.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмережевий маркетингuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectорганізація проблемиuk_UA
dc.titleРозвиток мережевого маркетингуuk_UA
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток мережевого маркетингу.pdfСтаття5,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.