Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДарієнко, К.С.-
dc.contributor.authorМолчанова, Ю.В.-
dc.date.accessioned2018-11-12T07:48:09Z-
dc.date.available2018-11-12T07:48:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7247-
dc.description.abstractВ статті розкриті особливості та переваги використання Інтернет-брендингу для цілій зміцнення конкурентоспроможності та прибутковості українських підприємств.uk_UA
dc.publisherМатеріали міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації» (22 квітня 2017 р.)uk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.15-18-
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectinternet brandinguk_UA
dc.subjecte-brandinguk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.titleІнтернет-брендинг в системі маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2017р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтернет брендинг в системі маркетингових комунікацій.pdfОсновна стаття324,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.