Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМолчанова, Ю.В.-
dc.contributor.authorПенчук, О.С.-
dc.date.accessioned2018-10-31T12:12:39Z-
dc.date.available2018-10-31T12:12:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7139-
dc.description.abstractПроаналізовані основні ситуації та події маркетингового середовища будівельного підприємств України, які є передумовою зростання його потенціалів в напрямку сталого розвитку. До найбільш важливих подій та тенденцій середовища будівельного бізнесу віднесено посилення впливу кінцевих споживачів, процеси фінансування та інвестування будівельної галузі, зростання ролі партнерських відношень при формуванні стратегій підприємств будівельної галузі.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовище маркетингуuk_UA
dc.subjectдевелопментuk_UA
dc.subjectінвестиційно-будівельні проектиuk_UA
dc.titleМаркетингові передумови сталого розвитку будівельних підприємствuk_UA
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингові передумови сталого....pdf244,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.