Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6501
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хропот, С.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-11T08:25:57Z | - |
dc.date.available | 2018-07-11T08:25:57Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6501 | - |
dc.description.abstract | Згідно закону [1] «магістерський рівень вищої освіти передбачає здобуття особою поглиблених теоретичних та практичних знань, умінь, навичок за обраною спеціальністю (чи спеціалізацією), загальних засад методології наукової та професійної діяльності, інших компетентностей, достатніх для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності». Отже, ВНЗ в безапеляційному порядку має забезпечити інноваційну складову навчання магістра. Нижче викладені пропозиції, що, на думку автора, в значній мірі сприятимуть виконанню законодавчої норми. | uk_UA |
dc.subject | магістр | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | інноваційна складова | uk_UA |
dc.title | Про інноваційну складову навчання магістра | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2015р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРО ІННОВАЦІЙНУ СКЛАДОВУ НАВЧАНН.pdf | основна стаття | 431,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.