Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХропот, С.Г.-
dc.date.accessioned2018-07-11T08:25:57Z-
dc.date.available2018-07-11T08:25:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6501-
dc.description.abstractЗгідно закону [1] «магістерський рівень вищої освіти передбачає здобуття особою поглиблених теоретичних та практичних знань, умінь, навичок за обраною спеціальністю (чи спеціалізацією), загальних засад методології наукової та професійної діяльності, інших компетентностей, достатніх для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності». Отже, ВНЗ в безапеляційному порядку має забезпечити інноваційну складову навчання магістра. Нижче викладені пропозиції, що, на думку автора, в значній мірі сприятимуть виконанню законодавчої норми.uk_UA
dc.subjectмагістрuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectінноваційна складоваuk_UA
dc.titleПро інноваційну складову навчання магістраuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРО ІННОВАЦІЙНУ СКЛАДОВУ НАВЧАНН.pdfосновна стаття431,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.