Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБикова, С.В.-
dc.date.accessioned2018-07-10T07:46:41Z-
dc.date.available2018-07-10T07:46:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6490-
dc.description.abstractЗ поширенням у світі інформаційно-комп’ютерних і телекомунікаційних технологій та у зв’язку з істотними структурними змінами в освітніх системах склалися передумови для широкого використання інформаційних технологій . За час навчання молода людина має піднятися на новий якісний рівень, стати фахівцем високої категорії. У контексті євроінтеграційних освітніх процесів особливої актуальності набуває питання щодо застосування методів навчання, спрямованих на формування соціально-психологічних компетентностей студента, серед яких велику роль, відіграє інформаційно-інтелектуальна компетентність.uk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікативні технологіїuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectтелекомунікаційні технологіїuk_UA
dc.titleОсобливості використання інформаційно-комунікативних технологій навчанняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМ%.pdfосновна стаття396,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.