Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6270
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілгородська, О.Є.-
dc.date.accessioned2018-06-15T06:17:15Z-
dc.date.available2018-06-15T06:17:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6270-
dc.description.abstractМетою архітектурної освіти є подолання традиційного вузького прагматичного підходу у навчанні, формування професіоналізму в інтересах цілісного світосприйняття на тлі осмислення лідерської позиції архітектора, визначення вищого рівня інтелектуальних, творчих, технічних умінь і цінностей фахівця.uk_UA
dc.subjectхудожньо-графічны умінняuk_UA
dc.subjectархітекториuk_UA
dc.subjectсюжетно-тематичний натюрмортuk_UA
dc.titleЕтапи формування художньо-графічних умінь та навичок майбутніх архітекторів у процесі вивчення теми «Сюжетно-тематичний натюрморт»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2016р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧ.pdfосновна стаття430,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.