Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6207
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШишкалова, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2018-06-08T07:37:04Z-
dc.date.available2018-06-08T07:37:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6207-
dc.description.abstractНа сьогодні в суспільстві має місце різкий поділ і навіть протиставлення гуманітарної і технічної сфер діяльності, мислення і освіти. Система освіти розділена на дві слабо взаємодіючі частини: гуманітарну і технічну Усереднений підхід до особистості, валовий випуск "інженерної продукції", незатребуваність десятиліттями інтелекту, таланту, моральності, професіоналізму привели до девальвації моральних цінностей, зниження інтелекту суспільства, падіння престижу високоосвіченої людини. Це падіння матеріалізувалося в кількості двірників і продавців з університетською освітою, як правило, особистостей неординарних.uk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectгуманітарний розвитокuk_UA
dc.subjectсуспільствоuk_UA
dc.titleЗавдання вищої освіти у сфері гуманітарного розвитку суспільстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2016р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАВДАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ У СФЕРІ.pdfосновна стаття403,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.