Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6207
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шишкалова, Н.Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-08T07:37:04Z | - |
dc.date.available | 2018-06-08T07:37:04Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6207 | - |
dc.description.abstract | На сьогодні в суспільстві має місце різкий поділ і навіть протиставлення гуманітарної і технічної сфер діяльності, мислення і освіти. Система освіти розділена на дві слабо взаємодіючі частини: гуманітарну і технічну Усереднений підхід до особистості, валовий випуск "інженерної продукції", незатребуваність десятиліттями інтелекту, таланту, моральності, професіоналізму привели до девальвації моральних цінностей, зниження інтелекту суспільства, падіння престижу високоосвіченої людини. Це падіння матеріалізувалося в кількості двірників і продавців з університетською освітою, як правило, особистостей неординарних. | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | гуманітарний розвиток | uk_UA |
dc.subject | суспільство | uk_UA |
dc.title | Завдання вищої освіти у сфері гуманітарного розвитку суспільства | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2016р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗАВДАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ У СФЕРІ.pdf | основна стаття | 403,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.