Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6167
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМолчанова, Ю.В.-
dc.contributor.authorШелестова, И.А.-
dc.date.accessioned2018-05-31T12:24:44Z-
dc.date.available2018-05-31T12:24:44Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6167-
dc.description.abstractРассмотрена проблема маркетинговой экспертизы проекта, связанная с практикой планирования и выполнения проектных работ, включая область проектной этики. Сформулированы цели и дана характеристика основних результатов маркетинговой экспертизы внешних и внутренних по отношению к организации проектов. Представлен алгоритм практического выполнения маркетинговой экспертизы проекта.uk_UA
dc.publisherЗбірник матеріалів міжвузівської науково-практичної конференції Одеса - ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.39-41-
dc.subjectмаркетинг услугuk_UA
dc.subjectмаркетинг инновацийuk_UA
dc.subjectпроектuk_UA
dc.subjectзаказчик проектаuk_UA
dc.subjectпродукт проектаuk_UA
dc.subjectценностьuk_UA
dc.titleМаркетинговая экспертиза проектаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинговая экспертиза проекта.pdfОсновная статья107,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.