Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6162
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Резніченко, М.І. | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-31T08:18:22Z | - |
dc.date.available | 2018-05-31T08:18:22Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6162 | - |
dc.description.abstract | Наукова організація процесу професійної підготовки майбутніх художників у контексті європейських стандартів потребує комплексного перезавантаження освітнього вектору з позицій концептуальних положень теорії управління й теоретико-методологічних основ сучасної мистецької освіти (О. Анісімов, І. Зязюн, В. Радкевич, О. Рудницька, Г. Селевко, І. Туманов). Вивчення та аналіз концептуальних поглядів учених свідчить, що якість професійної підготовки фахівців у галузі образотворчого мистецтва пов'язана з відбором і структуруванням змісту процесу художньої освіти | uk_UA |
dc.subject | художники | uk_UA |
dc.subject | образотворче мистецтво | uk_UA |
dc.subject | проектування | uk_UA |
dc.title | Управління педагогічним процесом підготовки фахівців образотворчого мистецтва | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2018р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПЕДАГОГІЧНИМ ПРОЦЕСО%.pdf | основна стаття | 412,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.