Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6049
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Молчанова, Ю.В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-24T06:25:36Z | - |
dc.date.available | 2018-05-24T06:25:36Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6049 | - |
dc.description.abstract | Український освітній простір посідає одно з чільних місць за міжнародним показником рівня залученості до вищої освіти серед країн Центральної та Східної Європи поступаючись лише таким країнам як Фінляндія, США, Швеція, Норвегія [1, C.18]. Однак умови сьогодення створюють виклик для компетентної української освіти і націлюють менеджмент освітніх закладів на пошук інструментів та методів ефективного управління проблемами управління якістю підготовки фахівців. | uk_UA |
dc.subject | внутрішній маркетинг | uk_UA |
dc.subject | управління якістю підготовки | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.title | Внутрішній маркетинг – парадигма нового мислення в управлінні якістю підготовки фахівців | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2018р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ – ПАРАДИГМА.pdf | основна стаття | 431,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.