Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6008
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Добролюбська, Г.І. | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-18T09:55:17Z | - |
dc.date.available | 2018-05-18T09:55:17Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6008 | - |
dc.description.abstract | У XXI столітті в освітній процес активно впроваджуються нові сучасні технології, які дозволяють істотно змінити формат занять, зробити навчання студентів повнішим, наукомістким та захоплюючим. Однак при використанні нових технологій іноді виникають певні методологічні та методичні складності. Розглянемо коротко деякі проблеми читання лекцій з економіки з використанням мультимедійних слайдів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | читання лекцій з економіки | uk_UA |
dc.subject | використання мультимедійних слайдів | uk_UA |
dc.title | Методологічні складнощі при читанні лекцій з економіки з використанням мультимедійних слайдів. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2017р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методологічні складнощі при читанні лекцій....pdf | Основна стаття | 3,4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.