Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6008
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобролюбська, Г.І.-
dc.date.accessioned2018-05-18T09:55:17Z-
dc.date.available2018-05-18T09:55:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6008-
dc.description.abstractУ XXI столітті в освітній процес активно впроваджуються нові сучасні технології, які дозволяють істотно змінити формат занять, зробити навчання студентів повнішим, наукомістким та захоплюючим. Однак при використанні нових технологій іноді виникають певні методологічні та методичні складності. Розглянемо коротко деякі проблеми читання лекцій з економіки з використанням мультимедійних слайдів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectчитання лекцій з економікиuk_UA
dc.subjectвикористання мультимедійних слайдівuk_UA
dc.titleМетодологічні складнощі при читанні лекцій з економіки з використанням мультимедійних слайдів.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2017р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методологічні складнощі при читанні лекцій....pdfОсновна стаття3,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.