Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5698
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марцева, Л.А. | - |
dc.contributor.author | Митинський, В.М. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-17T07:59:32Z | - |
dc.date.available | 2018-04-17T07:59:32Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5698 | - |
dc.description.abstract | Для отримання компетентного випускника, підготовленого відповідно до Державних стандартів і запитів роботодавців, а отже, затребуваного на ринку праці, необхідно розглядати декілька варіантів навчання залежно від змісту та якості початкових компетенцій, подальших прагнень і планів випускників. Враховуючи вікові, інтелектуальні, психологічні особливості студентів, їхню мотивацію до отримання певної кваліфікації, необхідно підбирати найбільш прийнятний алгоритм професійної підготовки. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | майбутній фахівець | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентністі | uk_UA |
dc.title | Компоненти професійної компетентності майбутнього фахівця. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2017р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Компоненти професійної компетентності майбутнього фахівця.pdf | Основна стаття | 3,45 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.