Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5670
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМолчанова, Ю.В.-
dc.date.accessioned2018-04-16T05:07:34Z-
dc.date.available2018-04-16T05:07:34Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5670-
dc.description.abstractІдентифіковані та систематизовані етапи еволюції наукових підходів до розвитку і реалізації маркетингової стратегії. Наведено доцільність ціннісно-орієнтованого підходу до розвитку і реалізації маркетингової стратегії підприємства постіндустріальної економіки.uk_UA
dc.publisherEastern-European Journal of Enterprise Technologies: [integrated strategic management, project and development management enterprises and territories]. – Харьков: "Технологический центр"uk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 1/12(55);с.16-18-
dc.subjectмаркетингова парадигмаuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectцінністьuk_UA
dc.subjectпартнерський підхідuk_UA
dc.titleНаукові підходи щодо розвитку та реалізації маркетингової стратегії підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукові підходи щодо розвитку та реалізації маркетингової стратегії підприємств.pdfОсновна стаття230,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.