Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5542
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Gokhman, A. | - |
dc.contributor.author | Vilinskaya, L. | - |
dc.contributor.author | Pysarenko, А. | - |
dc.contributor.author | Burlak, G.М. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-04T10:59:39Z | - |
dc.date.available | 2018-04-04T10:59:39Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.issn | 2218-8584 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5542 | - |
dc.description.abstract | We consider the relevance of the question about the peculiarities of teaching physics for students of construction specialties. The emphasis on some issues of concern to tackle the trend towards deterioration of the quality of education as a result of reducing the number of classroom hours and increase independent work. There is a positive experience of using modern information technology to enhance students' independent work. | uk_UA |
dc.publisher | Scientific and methodological basis for teaching natural sciences and engineering in higher education/ Ariel University. Ariel, Israel | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Issue №1;p.71-76 | - |
dc.subject | physics course | uk_UA |
dc.subject | site of the department | uk_UA |
dc.subject | experience | uk_UA |
dc.subject | self-study | uk_UA |
dc.title | Features Teaching Physics for Students of Construction Specialties | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Стаття в журналі |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Features Teaching Physics for Students of Construction Specialties.pdf | Article | 230,34 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.